czwartek, 1 sierpnia 2013

Wstęp i Bohaterowie

Hej ! Jestem Patrycja i mam 12 lat. Jestem WIelką fanką 1D. Więc postanowiłam pisać bloga.Znacie mnie pewnie z innych blogów (które usunełam) ale tego jak najbardziej będę pisać życzę  miłego czytania :)

Bohaterowie :
Aleksandra (Ola) Domińkowska
Wiek: 18 lat
Miejsce. zam. : Wrocław Polska
Rodzeństwo: Starszy Brat Kamil
Hobby : Sport
O mnie : Uwielbiam uprawiać sport. Nie jestem
jakąś wielką fanką 1D. Poprostu lubie ich piosenki
Julia (Juls) Spinewicz (nie żyje)
Wiek: 18 lat
Rodzeństwo: Młodszy brat
Miejsce zam : Wrocław Polska
Hobby: Taniec
O mnie : Taniec to mój żywioł. Bez niego nie mogłabym
żyć. Uwielbiam 1D. A najbardziej Lou :)
Patrycja (Pati) Sikorowska
Wiek: 18 lat
Miejsce zam : Wrocław Polska
Rodzeństwo: Starsza siostra i starszy brat (dowie się o nim w 1 rozdziale)
Hobby: Taniec . Śpiew, Pisanie piosenek
O mnie : Kocham śpiewać i pisać piosenki. Ludzie mówią że jestem
nienormalna. Zgdadzam się z nimi :D
Emilia (EMA) Korkowska
Lat : 18
Miejsce zam: Wrocław Polska
Rodzeństwo:Siostra blizniaczka Sara
Hobby: Malowanie
O mnie: Uwielbiam malować. Nienawidzę 1D. To geje i wg głupki


Sara  Korkowska
Lat : 18
Miejsce zam. Wrocław Polska
Rodzeństwo: Siostra Bliźniaczka Emilka
Hobby :  Pływanie
O mnie : Kocham 1D i Room 94. Jestem Directioner
od roku, ale bardzo dużo o nich wiem. Roomier jestem
od czasu powstania zespołu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz