sobota, 10 sierpnia 2013

Rozdział 4

I tak płakałam w koszulke Lou. Chyba mu całą zmoczyłam. Troche się uspokoiłam
Może pojedziemy do Juls ? - zapytałam
No przydało by się - powiedziała Ema
to chodźmy - powiedziałam
yyy nie że coś ale ty idziesz w sweetrze ? - zapytał Niall
No a co masz jakiś problem ? Napisz do przyjaciółki - odpowiedziałam
Nic nie odpowiedział. Wyszliśmy. Szliśmy w ciszy.
A gdzie Harry ? - zapytałam
z Kasią - odpowiedział Zayn
Aha - powiedziałam. Nie przejął się tym że płacze ? Szkoda. Woli lalke Barbie. Doszliśmy. Weszliśmy do szpitala
Dzień doobry my do pani Julii Spinewicz. - powiedziała Ola
Sala nr 56 - powiedziała recepcjonistka
Dziękujemy - odpowiedziała Ola
Gdy doszliśmy do tej sali spotkaliśmy lekarza prowadzącego
Panie doktorze co z nią ? - zapytałam
A więc wykryliśmy że ma guza mózgu - odpowiedział lekarz . Nogi mi się ugieły i bym upadła gdyby Lou mnie nie złapał Powiedziałam tylko ciche "dziękuje"
Ale jak to guza mózgu ! - krzykła Emilia - przecież ona nigdy o nim nie wspominała ! - darła się Emilka
Proszę się uspokoić - powiedział doktor
Dobrze przepraszam - powiedziała Emilka. Ale od kiedy ona ma tego guza mózgu ? - zapytał Niall
Gdzieś tak od 7 miesięcy - odpowiedział lekarz. Tym razem zemdlałam

~oczami Lou ~
Pati zemdlała. Dobrze że ją złapałem. Wziołem ją położyłem na krzesła i próbowałem obudzić. lekko biłem policzki ale nic nie pomagało więc spróbowałem mocniej. Też nie więc dałem jej z "liścia"
AAAAA TY ZBOCZEŃCU NIE BIJ MNIE ! JESTEŚ CHORY PSYCHICZNIE ! - wydarła się
Wszyscy się na nią spojrzeli
A to ty Lou no to CZEEŚĆ LOU - powiedziała
Ja tylko westchnełem
~________________________________________________________________________________
Rozdział 4  Tak wiem krótki ale nie miałam weny

1 komentarz:

  1. Fajny rozdział :)
    Masakra dowiedzieć się o tym guzie mózgu ; o
    No nic czekam nn ;3

    onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń