środa, 7 sierpnia 2013

Hey ;)

Cześć ! 8 min temu na 4fun.tv  leciała piosenka naszych chłopców "Best Song Ever" . Tak sobie wtedy pomyślałam. Czy ja ich kiedyś spotkam ? No bo nawet jeśli przyjadą do Polski to na pewno  do Warszawy a ja do Warszawy jadę Dzień i noc bo mieszkam w małej miejscowości blisko Czech. Na fb jest wiele stron i na jednej z nich był horoskop ( pewnie wymyślony przez adminke ) kiedy spotkasz 1D. Ja urodziłam się w sierpniu. A jeśli chodzi o sierpień to wyszło że za rok. Wierze w to. Chodziarz może to się nie spełnić ale ja w to wierzę. Każda Directioners powinna w to wierzyć. I ja myślę że wierzy. A jak pomyślałam że nigdy ich nie spotkam, nie pójdę na koncert , nie przytule , nie dam buziaka w policzek to łzy poleciały mi po policzkach. Chociaż jest 1 % na to że ich spotkam i tak w to wierzę. Pozdrawiam Patrycja :*
 Yes , I 'm Directioner
Yes, this is my idols
Yes, I will defend them to the end of life.
And I will not let them hurt ! Do you know why ?
Because they have feelings and deserve respect !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz