piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział 1

~ oczami Patrycji~
Obudziłam się o 8:00. Okey zawsze spoko w wakacje budzić się o 8. Dobra znowu gadam sama do siebie. Jezu dobra koniec !Zeszłam na dół tam już była mama, tata i Zuzka moja siostra.
No siema - powiedziałam
Tak mówisz do rodziców ? - zapytała mama
Nie do Zuzki- odpowiedziałam - Do was teraz mówie dzieńńńńńńń dobry ! - wykrzyknełam
Jestem ciekawy pokim to masz ?- pomyślał na głos tata
Sama nie wiem - powiedziałam i się słodko uśmiechnełam
C na śniadanko ? - zapytałam
A co ty taka radosna ? - zapytała Zuza.
Bo dzisiaj ide z trolami na plaże. - odpowiedziałam
Aha spoko - powiedziała Zuza bo wiedziała o co kaman
Zjadłam śniadanie ubrałam się w to włosy spiełam w kucyka i wyszłam na taras. Leżałam godzine i nagle usłyszałam głośne Buu! Otworzyłam oczy a tu dziewczyny !
Wy trole ! - wydarłam się na nie
O nie naprawde tą bluzke - powiedziała Ema
No a co trolu Emilio - powiedziałam ze śmiechem
I jeszcze buty i naszyjnik - powiedziała i zajęczała ( bez skojarzeń)
Jeszcze torebka - powiedziałam z bananem na mordzie.
OMG , Panie Boże czemu to robisz , co ja ci takiego zrobiłam ? - powiedziała z rękami w górze
Gówno - powiedziała Sara
Haha bardzo śmieszne - powiedziała Ema
N bardzo - odpowiedziała Ola.Dziewczyny były tak ubrane : Ola tak  a pod spodem taki strój strój, Ema tak , Sara tak a strój taki , Jula wyglądała tak a strój taki . Ja miała taki strój pod spodem http://stylistki.pl/na-plaze-paskowa--336487/.
To idziemy - zapytała Jula
Nie będziemy tutaj zapuszczać korzenie - powiedziałam
No to idziemy - powiedziała Ema
Poczekajcie pujde po torbe - krzyknełam
~paczadełkami Emy~
Jezu denerwuje mnie to. Cały cza 1d,1d,1d i 1D! Dlaczego nie Room 94 ? albo Little Mix ? Dobra mniejsza oto . Znowu gadam sama do siebie. Jestem ciekawa po kim to mam. OK nie ważne.szłyśmy na plaże gdy nagle Patrka się wydarła
AAAAAAAA
Co się stało? - zapytałam
Nic poprostu chciałam zobaczyć czy gdybym krzyczała do byś na mnie wzruciła uwage bo jesteś taka zamyślona - odpowiedziała. Ja Poker Face a dziewczyny targają łacha. Hhahah bardzo śmieszne
Matko japierdziele ogarnijcie się bo ludzie się patrzą na nas jak nadebilki. - powiedziałam
Nagle Sara powiedziała :
________________________________________________________________________________
Jest 1 rozdział ! Tak wiem w 1 rozdziale Patka miała się dowiedzieć kto jest jej bratem. Sorry. Jak myślicie kto będzie jej bratem ? i Co sara powie ? Pliss chociaż 1 KOMENTARZ BĘDZIE ? Licze że tak . Buzianka Patka :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz