sobota, 3 sierpnia 2013

Rozdział 2

Nagle Sara powiedziała : Dobra spokój
No nareszcie jedna się ockneła - powiedziałam
To idziemy na tą plaże ? - zapytałam
No chodźmy - powiedziała Ola
Gdy doszłyśmy na plaże uśmiech zszedł mi z twarzy
~oczami Oli~
Na plaży wo gule nie było miejsca ! Ale jakoś się zmieściłyśmy. 
Ej patrzcie kkto idzie - powiedziała drżącym głosem Patka
Obróciłam się a w w drugą stronę i zobaczyłam że w naszą stronę szli 1D z Blondi ?! WTF ?!Jak to z nią ?! Kto to blondi ? To taka małpa która jest plastikiem. Sztuczna opalenizna , to na makijażu i ma jeszcze kujonki. Normalnie Laleczka Barbie. Ale ona się przytula do Harr'ego ?! UUU to ma przerąbane u Patrycji. Ale dziwią mnie dwie rzeczy : Że 1D jest w Polsce i  że Harry daje się jej przytulać. A jak oni są razem ? To Patrycja chyba ją zabije. Nie no a może porwie i będzie torturować ? Matko jakie ja mam myśli. Dobra Koniec. Podeszli do nas a Zayn się zapytał : Możemy się koło was przysiąść ? Pytając się patrzył Na Emilie. A ona odpowiedziała : Nie.  A ON : Aha spoko. Juls jako pierwsza się ockneła i powiedziała że mogą.
~ oczami Julki ~
AAAAAAA 1D !!! AAAAAAA! Dobra Juls spokój. Rozsiedli się. Harry popatrzył się na Pati i powiedział : Fanka ? . Ona odpowiedziała : Są tu 3 fanki. I wskazała na mnie Sare i na siebie. Aha - odpowiedział Harry. Spojrzałam Na Olę - gadała z Li , Sara się opalała , Ema robiła coś na telefonie  a Pati patrzyła się na Hazze i Blondi jakby miała ją zabić. Spojrzałam na Lou. Robił coś na telefonie. Chyba się zorientował że się na niego patrze więc też spojrzał na mnie a ja spuściłam głowę w dół i zarumieniałam ze wstydu
~oczami Patrycji~
Chyba ją kiedyś zabije. Nienawidzę jej ! A to świnia. 
Idę po sorbet chcecię też ? - zapytałam
Ja chcę jabłkowy - powiedziała Ola
Ja ten niebieski - powiedziała Ema
Ja róż - powiedziała Juls
Truskawka - powiedziała Sara
Winogrono czarne - powiedział Li
Ja też jabłko - powiedział Niallerek
Ja oczywiście Marchewka- powiedział Lou
Tak myślałam - powiedziałam
Nom - powiedział Lou i się do mnie wyszczerzył
Ja też niebieski - powiedział Zayn i uśmiechnął się do Emy. A ta tylko zrobiła naburmuszoną mine. On chciał być dla niej miły a ta co. 
A ty Harry i Kaśka ? - zapytałam
Ja sama wybiore dla Harr'ego i pójde z tobą . - odpowiedział karaluch
Jak chcesz - odpowiedziałam . Ruszyła swoje plastikowe dupsko i go pocałowała w usta. Myślałam że puszcze pawia. Gdy dochodziłyśmy do budki z sorbetem to do mnie powiedziała: Ale ten Harry jest słodki , a jak całuje o matko w tedy jestem w siódmym niebie. Chciała coś jeszcze powiedzieć ale jej przerwałam 
Zamknij Się ! Robisz to specjalnie ! Nie kochasz go tylko chodzisz z nim żeby mnie wkurzyć ! - krzyknełam
Brawo ! Jesteś bardzo spostrzegawcza - powiedziała zamówiła dwa sorbety. Oczywiście dla niej i ( biednej) Hazzulki. Wzięła sorbety i odeszła. teraz ja. Powiedziałam do sprzedawczyni :
Dzień dobry poproszę 9 sorbetów , Dwa jabłkowe , Dwa niebieskie , Dwa różowe , Jeden Marchewkowy , jeden truskawkowy i jeden o smaku czarnego winogrona
- Nie ma o smaku winogron mogę dać pani jagodowy.
- Dobrze
A tak wogule to ta dziewczyna z którą pani się kłóciła jest straszna. 
- Mi pani to mówi ? Ja z nią chodziłam do  klasy.
- To źle że wykorzystuje tego Harr'ego
- No wiem ale gdy mu nawet powiem o tym to mi nie uwieży bo mnie nie zna a z nią chodzi więc  wie pani.
- nom ale jak się pani z nim zaprzyjaźni to powinna mu o tym pani powiedzieć. 
- wiem.
- prosze sorbety
- dziękuje , DOWIDZENIA
- dowidzenia
Gdy przyszłam do nich zobaczyłam żę : Ola leży na Liamie , Sara całuje się z Niallem , Lou śmieje się z Julką nie wiadomo z czego , Emilka kłóci się z Zaynem a "zakochana para " się miziają. 
YY co tu się dzieje ? - zapytałam zdziwiona sprawą
Wszyscy się na mnie popatrzyli
Dlaczego Olka leżysz na Li ? - zapytałam
No bo gdy nachyliłam się po krem do opalania ten wieśniak Lou wziął mnie na ręce i zrzucił na Liama.
Okey , a dlaczego ty Sara miziasz się z Blondaskiem
YY no bo wiesz .. no - zaczeła się jąkać dobra wyjaśnisz mi w domu. - powiedziałam
A wy - wskazałam Na lou i Juls - z czego się śmiejecie dziwolągi ? - zapytałam
No bo .. hahahha Juls hahahaahah opowiedziała mi hahahaha jak hahhah zareagowałaś gdy jakaś dziewczyna powiedziała że 1D nie powinno istnieć - powiedział przez śmiech Lou
TY POWINIENEŚ BYĆ ZE MNIE DUMNY A NIE SIĘ ZE MNIE ŚMIAĆ ! JA WAS BRONIŁAM A TY SIĘ ZE MNIE ŚMIEJESZ ! OBRAŻAM SIĘ NA CIEBIE ! - krzyknełam
A co do was - wskazałam na Emilke i Zayn - czemu się kłócicie ? - zapytałam
Bo ona powiedziała że mam głupie włosy - krzyknął Zayn
No bo masz głupie włosy - powiedziała Emilka
Ej uspokójcie się ! - krzyknełam równo z Hazzą.
Uśmiechnął się do mnie a ja do niego. AWWW ten jego uśmiech . Dobra Patka ogar. Macie się przeprosić- powiedziałam
Ja go nie przeproszę - powiedziała Emilka
Ja ją też nie - powiedział Zayn.
MACIE SIĘ PRZEPROSIĆ A TO JUŻ ! -  krzyknełam
Dobra Patka bez nerwów - powiedział Zayn
Ja Ci dam zaraz bez nerwów. Jak cię kopne w dupe to ruski miesiąc popamiętasz ! - powiedziałam
A co to ruski miesiąc ? - zapytał
Sara mu powiedziała co to jest na ucho. Temu już uśmiech zszedł z buzi i odrazu przeprosił Emilke i powiedzał na ucho : Czarownica
Co żeś powiedział ? - zapytałam zło wrogo
Nic - powiedział szybko.
A tak wg jak to było z tym że ta dziewczyna z klasy powiedziała że 1D nie powinno istnieć ? - zapytał Harry AWWW <3 Dobra Patka znowu Ogarnij się !
No bo Pani zapytała Co nigdy nie powinno istnieć a ona powiedziała że wy to ja do niej coś ty powiedziała ?  i rzuciłam się na nią i poszłam do dyry.
Wow - powiedział Li.
Dobra my musimy już iść bo Paul nas zabije jak nie przyjdziemy za 10min. - powiedział Niall
Dobra to my się zbieramy - powiedział Lou
To pa do zobaczenia powiedziała Sara tak jakby do Nialla a nie do chłopaków no ale dobra.
Pa pa - powiedział Niall
E j ale my tu też jesteśmy powiedziała Emilka.
No to mówie PA PA - powiedział Niall
Okey niech Ci będzie - powiedziała Ola
_________________________________________________________________
Jest 2 rozdział ! Jak wam się podoba ? Mam małą prośbe Zostawicie chociaż jeden komentarz ? Chociaż jeden Proszę to dla mnie zatysfakcja.  Pozdrawiam Patrycja :*
A tu blondi :
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz