niedziela, 22 września 2013

Rozdział 9

perspektywa Patrycji
Chłopaki pojechali po Emily. Żeby im się nic nie stało
Napisali Sms-a ?- zapytała Sara
Nie jeszcze nie poczekaj - powiedziałam
Okey - westchneła
Usłyszałam dźwięk mojego iPhone. Dostałam sms-a:
I co ? - zapytała mama Emilki
Są już na miejscu - odpowiedziałam
A Emilka ?- zapytała Ola , bo jeszcze nie wyjechała
Zayn napisał do niej Sms-a gdzie jest. I chyba dostał odpowiedz bo Niall mi nie odpisał - powiedziałam
Aha.-powiedziała Sara
Żeby tylko nic się im nie stało -powiedziała mama Emilki
Nieh pani tak nie mówi ! Nic im się nie stanie! Nie może..-powiedziała Ola.
Siedzieliśmy w ciszy. Nikt z nas nic nie mówił. Pozostało nam tylko czekać..

Perspektywa Zayn'a
Okej szlismy pocichu po kamienicy. Trochę się bałem. Nie że cos mi lub chłopakom zrobi tylko że zeobi coś Emily. 
Ej Zayn słyszę jakiś pisk-powiedział Niall
Ja też-powiedział Styles . Też go usłyszałem i pobiegłem z stronę drzwi
  
Perspektywa Patrycji
Idę na spacer-powiedziałam i wyszłam. Poszłam w stronę starej kamienicy Jak koło niej szłam usłyszałam Pisk jakby Emili. Weszłam tam i zobaczyłam chłopaków i Adama ? Który Trzymał nóż przy gardle. 
Zostaw ją ! - krzykłam
O mamy kolejną piękną ofiarę-odpowiedział z uśmiechem potwór
Zamknij się powiedział Styles
Spadaj Styles do Kasi. Wiesz Pati cię kocha a ty ją tak ranisz-powiedział
Zrobiłam się cała czerwona
Czy to prawda ?-zapytał Harry
No wiesz...- nie zdążyłam odpowiedzieć bo adam zawołał
Bartek Michał bierzcie ją.
Wtedy przyszła jego gwardia i mnie trzymała.
I co ? Dwie ślicznotki na raz ? - powiedział
Nie ośmielisz się - powiedział Liam
Nie ? No to patrz - powiedział i złapał Emile za pierś
Ty gnoju - powiedział Zayn i chciał go uderzyć ale Louis go powstrzymał
Ja kopłam Michała w krocze. To nie był dobry pomysł... dostałam w brzuxh nożem, po rękach i nogach. Potem zemdlałam

Oczami Sary
Boże czemu ona tak długo nie wraca ?? 
Boje się o nią-powiedziała Ola
Ja też- odpowiedziała
Dostałam sm-esa- powiedziałam i zobaczyłam go. Treść mnie przerażyła
______________________________________________________________________________
Podoba się ? Proszę o komentarze. To mnie zmobilizuje. Pozdrawiam Pati :**
                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz