sobota, 28 września 2013

Rozdział 10

 piosenka do tego rozdziału
Perspektywa Emili
Ten Adam jest nienormalny przysłał jakis chłopaków a ten Michał prawie zabił Pati ona zemdlała nie wiemy co zrobic a tamci uciekli dobrze że przyszedł Zayn nie wiem czemu tak się on przejął jak Adam mnie złapał chyba się zakochałam w Zaynie a my do tego czasu się kłócilismy dobra nie ważne Harry dzwoni do dziewczyn a Louis na pogotowie martwie się o nią muszę się cos zapytac Zayna.
Perspektywa Zayna
Zakochałem się w Emili muszę jej to powiedziec podchodzi do mnie:
E:Zayn muszę ci cos powiedziec
Z:nie ja pierwszy
EiZ:Kocham cię
Z:naprawdę 
E:tak :)
Z:ja ciebie też
Perspektywy Harrego
Zabiję tego gnojka musimy teraz jechac na pogotowie a oni uciekli a my oczywiscie musimy ich gonic zabije go.
I jak się podobało ola napisze rozdział 11 czekamy na niego :)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym coś jeszcze dodać odnośnie mojego bloga.
    Rozumiem, ze twoje blogi są ważniejsze. Ale na nich jakoś masz czas pisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ 1D jest dla mnie najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale jeśli Chciałaś prowadzić ze mną bloga, to to była tylko twoje decyzja. Ale jeśli Chciałaś to mogłaś przynajmniej cos na 3 dni pisac ; p

      Usuń